kolmapäev, juuni 01, 2005

Aktivism

Mulle näiteks hirmsat moodi meeldib aktivism kui selline, see, et idee või asi on nii oluline, et inimesed omast vabast tahtest ja tihti tasuta selle nimel töötavad. Eriti meeldib mulle aktivism, mille objekt inimestele korda läheb - nagu näiteks Tallinna Teed Korda algatus. Teede olukord käis ühele sõpruskonnale närvidele ja nad avastasid, et nad ei ole üksi. Nüüd kohtuvad nendega juba linnavõimud ja äkki tulebki sellest midagi ilusat välja. Siis meeldib mulle veel aktivism, mis kasutab uusi tehnoloogiaid ja kommunikatsioonivahendeid - näiteks Organic Trade Associationi nukufilm, peaosas kurk ja brokkoli. Kõige selle juures on kahju, et ma olen nii harjunud küünilist suhtumist igalt poolt otsima, et isegi seda salati-printsessi päästmise filmi ei saa vaadata muidu, kui mõeldes, et ilmselgelt peab see olema maapähklite reklaam. Hirmsasti tahaks rohkem aktiivsust, siirust ja aktivismi.

1 Comments:

At E juuni 06, 05:20:00 PM 2005, Anonymous Anonüümne said...

aktivism on kommunismi arenenud vorm - inimesed näevad, et midagi on vaja teha ning teevad selle üheskoos ära... kommunism tuleb jätta kodanikualgatuseks, sest muidu see ei tööta... grupidünaamika: "teeme ära - muidugi teeme!"; "riik käsib teha - siis riik ka teeb, meie lebome!"

 

Postita kommentaar

<< Home