reede, juuni 10, 2005

Frontline reklaamivõtete läbipaistvusest

Douglas Atkinilt Merkley+Partnersist (üks New Yorgi juhtivaid reklaamifirmasid) küsib Frontline:

Kui tarbija teab/näeb, milliste võtetega reklaami tehakse, kas need on siis ikkagi efektiivsed?

Atkini astus: Ma ei arva, et selles mingi oht peituks, kui tarbija näeb/teab, millisel moel tema pühendumust võita püütakse. Reklaamivõtted peaksid olema nii läbipaistvad kui vähegi võimalik, sest nii või teisiti saavad tarbijad teada, millega tegelikult tegu. Kui mingilgi moel püüda midagi tarbija eest varjata, siis näitab see põhimõttelist lugupidamatust tarbija vastu. Tarbija nuhib kõik välja ja paljastab pettuse. Internet on tänapäeval kõikjale ulatuv ja kiiresti arenev, nii et igasugune silmakirjalikkus ja manipulatsioon paljastakse ja kommunikeeritakse kõigile.